Cum să iei sala – examenul auto garantat?

1

Acum, că vremea este din ce în ce mai bună, din ce în ce mai multe persoane se vor afla la un pas distanță de a-și lua carnetul de șofer. Dacă este prima dată când dați examenul auto, probabil deja știți poveștile horror despre prietenul unui prieten care a dat de 10 ori sala înainte de a depăși baremul necesar.

Eu sunt aici să încerc să vă ajut să nu fiți acel prieten și să luați examenul auto – sala garantat.

Din păcate, pentru cei care se așteaptă să găsească metode de trișat aici, am vești proaste: nu se poate și va trebui să învățați, pe bune. Din fericire, nu trebuie să citiți cărți întregi și legislații și noțiuni de mecanică pe care oricum nu le veți folosi niciodată, dar va trebui să învățați. Oarecum mecanic, că asta dă roade.

Așadar, ca persoană care a luat din prima examenul auto cu doar o întrebare greșită, iată ce trebuie să faceți pentru a lua sala:

– citiți o dată manualul recomandat de instructorul auto. Subliniați cu un marker lucrurile care vi se par importante. Astea le veți reciti când se apropie examenul propriu zis.

– completați chestionare – mii și mii de grile până când invățați întrebările la perfecție. Limbajul de lemn încă este la putere în aceste chestionare și trebuie să vă obișnuiți cu el, la fel și cu întrebările cu variante multiple de răspuns. Completați toate chestionarele până când le luați constant cu 25-26 de puncte. Abia atunci veți fi pregătiți pentru a lua sala, altfel cel mai probabil veți pica.

Așa că puneți mâna pe carte, citiți-o, dar nu vă bazati doar pe ea. Chestionarele sunt baza și trebuie să le completați până când le învățați pe dinafară. Succes cu examenul auto!

1 COMMENT

  1. De fiecare data punem in fata examenul teoretic,iar cel practic il lasam la urma -de ce oare ar fi asa important cel teoretic? (ptr ca nu se poate aranja),iar cel care chiar ar fi trebuit nespaguit il trecem cu vederea. Normal ca noi iesim pe strada cu cartea in mana nu cu volanul. Ambele examene ar fi trebuit examinate de catre persoane specializate. Din alt punct de vedere este ca pleaca f slab cu pregatirea elevului din cauza scoliilor de soferi , neavand pregatirea necesara ptr instruirea practica (din motive financiare ,,nerabdare,etc). Aceasi problema ar trebui aplicata la examinarea ptr atestatul de taxi. A-si vrea sa stiu daca s-ar aplica corect cati taximetristi ar mai fi in Bucuresti. Ma refer la taximetria din Bucuresti care a ajuns sub nivelul normal de civilizatie.

    PS nu sunt taximetrist si nici incepator. E doar o remarca.

LEAVE A REPLY