Reclame gresite, gresite, gresite

0

Se zice ca reclama e mama profitului: o reclama (sau, mai bine, campanie publicitara) facuta cu cap iti poate trimite vanzarile pana in cel de-al noualea cer. Romania este mult in urma la capitolul advertising si orice persoana cu niste cunostinte putin peste medie de limba romana poate observa asta. Formulari alambicat-pretioase (dar lipsite de sens), greseli cu duiumul si “cocalarism” ridicat la rang de arta. Cam asta inseamna publicitatea sau advertisingul la noi in tara. Din pacate.

Mai nou, internetul incepe sa intre in casele cat mai multor romani care, la randul lor, incep sa petreaca din ce in ce mai mult timp prin spatiile virtuale. Este normal ca in astfel de cazuri pionierii si cei mai curajosi dintre intreprinzatorii romani sa inceapa sa-si faca publicitate pe internet. Si aici, ca peste tot, regula este simpla: mesaj scurt si concis (evident, si “catchy”) si ai atras clientul.

Iata ce am gasit eu mai jos ca mesaj publicitar, chiar pe acest blog:In primul rand, o enormitate care l-ar face si pe Vanghelie sa roseasca: “crea-ti” in loc de “creati“, o greseala care spune multe despre nivelul de educatie al celor care ofera respectivele servicii. Voi v-ati dori sa lucrati cu niste analfabeti? Evident ca nu. Asadar avem o mostra de advertising gresit, gresit, gresit.

Dar nu e tot. Chiar in continuarea mesajului, dintr-o noua reclama in ton cu prima, aflam ca putem apela la niste “tratamente socante“. Adica? Ne umplem de propriul sange, stors din degetul aratator? Ni se amputeaza membrele? Suntem obligati sa privim doi obezi homosexuali facand amor? Sincer nu stiu, si nici nu ma intereseaza. Tratamentele socante sa ramana acolo unde le e locul: in butoiul cu ignoranta.

LEAVE A REPLY