Hrana vie – masa de pranz

0

Masa de pranz poate fi foarte bogata (atat cantitativ-caloric, cat si din punct de vedere al vitaminelor continute), precum si gustoasa daca reusim sa ne obisnuim cu ideea de a consuma hrana vie.

Nu vorbim despre sushi sau alte lucruri asemanatoare aici – nu trebuie neaparat sa miste alimentele noastre pentru a duce un stil de viata sanatos, care sa ne mentina sanatosi si voiosi mereu. Hrana vie inseamna hrana negatita (nefiarta, neprajita – prindeti dvs ideea).

De exemplu, aperitivul poate consta intr-un amestec de salate la care putem pune miez de nuca sau banane.

Mancarea propriu-zisa poate consta in 1-2 linguri uruiala de ovaz si mei inmuiate in apa, amestecate cu hrean ras, ceapa, mirodenii dupa gust (atentie sa fie naturale, nu ambalate!), drojdie de bere, sare de mare, mustar boabe si ca ulei cel de in, masline sau floarea soarelui (presate la rece). Ca garnitura putem consuma samburi grasi, cruzi (alune, nuci). Uruiala poate fi amestecata, de asemenea, cu mere rase, stafide si smantana. Amestecul de legume se poate ingrosa si mai mult cu tarate si germeni de grau.

Pentru persoanele care au probleme cu dintii, zarzavaturile pot fi tocate cu mixerul si consumate imediat, pentru a nu-si pierde calitatile nutritive. Cei care se baloneaza vor elimina complet drojdia de bere si vor evita sa manance cantitati mari. La fel, cei care sufera de gastrite sau ulcer sau alte afectiuni ale sistemului digestiv trebuie sa-si consulte medicul inainte de a porni o dieta de hrana vie.

Desertul poate consta in lapte crud, pepene si rosii. Tot ca desert se poate manca dovleac crud cu miere (200g de dovleac ras mare se amesteca cu 3-4 linguri de miere si se consuma imediat). Pofta buna si nu uitati – hrana vie inseamna sanatate curata!

LEAVE A REPLY