Fast food – cateva retete care nu sunt dezastruoase

0

In general, termenul de “fast food” este asociat cu obezitatea (si pe buna dreptate). Totusi, in secolul vitezei, trebuie sa ne adaptam si sa mancam repede: de la fast food. Este posibil sa o facem fara sa ne ingrasam? Da, daca practicam regulat multe ore de sport. Sport intens. Dar cum majoritatea persoanelor nu practica intens sporturile…

In pauza de pranz la serviciu, toti colegii tai merg la fast-food? Sau te opresti la mall pentru o “cina” rapida? Insa iti doresti sa nu te mai ingrasi, pentru ca in ultimul timp toti te-au “complimentat” pentru… burtica! Ai aici cateva produse cu maxim 600 de calorii pe care le poti comanda, fara ca acestea sa produca un dezastru pentru sanatatea ta:

1. Pizza cu sunca si ananas – 2 felii mici si apa plata: 400 calorii

2. Hamburger mini de pui cu salata, dar fara sos, lapte degresat sau apa: 400 calorii

3. Burger mare cu peste file fara sosuri, salata de sezon cu branza si apa plata: 450 calorii

4. Sandwich cu pui la gratar fara maioneza, o portie de salata de varza, apa plata sau carbogazoasa: 390 calorii

5. Salata din: piept de pui, rosii, ceapa, ardei grasi, masline si doua lingurite maioneza light, bere fara alcool: 580 calorii

6. Paste cu ciuperci si masline cu sos dietetic, salata, ceai de fructe: 376 calorii

7. Muschi de vita cu brocoli si sos Barbeque, cafea fara zahar: 450 calorii

Trebuie sa elimini pe cat posibil sosurile pline de grasimi, branza, mai ales cascavalul, untul, carnea pane. Cere mereu sosul pentru salate separat si combina-l doar cu legume proaspete sau la gratar. Mananca incet si relaxeaza-te in timpul prazului. Echilibrul in toate si moderatia sunt regulile de aur ale unei alimentatii sanatoase.

LEAVE A REPLY